.

כי אני הרגע בשיחה עם כלה ששואלת איפה לקנות...

אז לקשר ביניכם?!

 

כאן הסוד:

איך לפרסם, לשווק ולמכור -

ללקוח שמחפש בדיוק. ועכשיו. עסק 'כמו שלך'

פנקס השווים.

פנקס הטבות שמביא את העסק שלך לאלפי זוגות עיניים רעבות לקניות, ומתרגם אותם לכסף. שמעמיד את המוצר שלך בפרונט כל רגע מיום האירוסין ועד החתונה, בתקופת הקניות הכי חמה, ומייצר רעש פסיכולוגי עם כל הסיבות הטובות ללקוחות לבוא לקנות. ודוקא אצלך.

 

עכשיו. מהדורה שמינית.

הגדלנו תפוצה.

5000 לקוחות (במקום 2500), למשך שנה (במקום 5 חודשים).

 

הקטנו מחיר.

1500 שקל בלבד!!! (במקום 1960)

איך זה קורה:

בפנקס השווים מתאגדים 25 עסקים מובילים, שמעניקים הטבה שווה לקהילת הכלות כדי להריץ אותן לקנות דוקא ממך. הפנקסים משווקים ל-2.500 מאורשות מכל הארץ, בתקופת קניות חמה, שבה הן מחפשות בדיוק אותך.

פנקס העסקים השווים פוגש את הלקוחה שלך עם האשראי בחוץ... בדיוק ברגע ההתלבטות ו-ההחלטה, והעסק כמעט מכור מראש... הסיכוי שתפגשי אותה בעסק שלך - מבפנים, גדלה במאות אחוזים.

ההטבה שמעניק העסק לכלה, ונחשפת בפנקס, גורמת לכלה לא רק לעבור ליד חלון הראוה, אלא להגיע במטרה ברורה - לקנות. או לכל הפחות עם רצון כזה... כי סופסוף מה שבאמת חשוב הוא שהעסק שלך ימכור...

בשיווק 'פנקס השווים' אני עושה הכל כדי להבטיח שהעסק שלך יגיע לכל מקום שבו הלקוחות שלך נמצאים:

* חלוקה במעל 45 סמינרים מרכזיים בארץ: ירושלים, בני ברק, אשדוד, ביתר ובית שמש.

* פריסה במוקדים מרכזיים שם מתרכזות כלות כל הזמן.

* טלפונים אישיים אחד אחד שיוצאים באופן קבוע, אחת לחודש, לכלל המאורסות באותו חודש, כדי לעדכן על הפנקס, ההטבות, הקבוצה וכל מה שקורה במרחב שלנו.

* ועוד שרות ייחודי: תזכורת קבועה דרך קו טלפוני ורשימת תפוצה, למעלה מ- 1.500 כלות שיוצאות כל הזמן לקניות מקבלות קריאה כל שבוע לנצל את ההטבות בפנקס. התזכורת לא משאירה להן ברירה, אלא להיתקל בפרסומת שלך שוב ושוב.

 

פנקס השווים לקבוצת המחותנות והכלות שנועד נטו לקניות.

זה לא סוד שבשנים האחרונות 'כלה' היא מלת קסם נרדפת לקניות.

צמיחה של 1500%(!!!) ברכישות בתקופה שעד החתונה.

לא פלא, שאת חלק מתוך הר עסקים שמנסים בתחרות מחירים אגרסיבית ונשכנית לשאוב את הכלות להיכנס לעסק האחד. שלך. שלהם.

נשב רגע על כסא הלקוח שלך?:

המחותנת, הכלה ושאר השותפים (יש הרבה:) עוברים בדקדקנות שבוע אחרי שבוע, בין עשרות הדפים ומאות העסקים, כדי לסמן את מסלול הקניות החסכוני ביותר (זמן וכסף...).

ברשימה אחת ארוכה מסמנים עסקים רלוונטיים, מכירות מומלצות, אופי וסגנונות,

מפתחים דיונים, מרחיבים ברורים, מנסים להשלים בין כל הדעות...

 העסק שלך מופיע שם. ברשימה. מספר 18, או 31... נראה. ואולי. ונחשוב.

העסק שלך יכול לא רק להפוך למספר 1, אלא גם להכניס את הקליינט ההוא, ועוד הרבה - פיזית לחנות. ולהפוך אותו לעוד לקוח מרוצה...

לאילו עסקים מתאים לפרסם בפנקס השווים?

* לעסקים שמוכרים מוצרים מותאמים לכלות ומחותנות, לתקופת האירוסין.

כולל כל מה ששיך לתחום: הלבשה, הנעלה, נדוניה, איפור, כלי בית, מוצרי חשמל, חד פעמי, רהיטים, כיסויי ראש ועוד.

* לעסקים עם מוצרים רב עונתיים, שנמכרים ברוב חודשי השנה.

* לעסקים שמשקיעים סכומים גדולים בפרסום, ורוצים לבדוק האם זה באמת עובד ולמה לא.

* לעסקים שהכלות הם הלקוחות המדוייקים שלהם, ורוצים להשקיע בחשיפה במקום וברגע המדויק שבו הלקוח צורך את המוצר שלהם, או עסקים שרוצים תאכל'ס - להזרים יותר לקוחות לחנות ולהגדיל הכנסות.

  

מה הסיפור שלי?

מלכי פלוצקי.

שווק אני עושה כבר למעלה מעשור. יזמתי מעל 430 מכירות ושיתופי פעולה לעסקים שרצו להגדיל הכנסות באפס השקעה. החלטנו על יום מכירות מאסיבי בעסק בהטבה שווה , ואני באופן אישי, ניהלתי את כל שיחות המכירה מול הלקוחות - המחותנות. למדתי איך לרכוש את האמון של הלקוח ולהביא אליו את בשורת המוצר כדי לגרום שהעסק יקבל את הלקוח מוכן ובשל לקניה.

משנת 2008 ועד היום צברתי מעל 20.000 שיחות מכירה עם משפחות של כלות וחתנים. החלק שאני הכי אוהבת בעבודה הוא שיחות המכירה הישירות מול המחותנות. הכיף לגלות שהגעתי בזמן. בדיוק לי הן חיכו... ממש עכשיו הן מחפשות בגד, פאה או מגבת...

סגרתי מאות עסקאות נוספות מול נותני שרות שהעלו את פדיון השירותים שעברו דרכי אל מעל 5 מליון שח (!!!) שזרמו לעסקים שבחרו להפקיד את עבודת השווק בידיים חיצוניות, כדי להמשיך להשקיע את הכישורים והכוח במינוף העסק, עשייה, והסתכלות קדימה.

כשהגיעה תקופת הקורונה, ונעצרו המכירות הקבוצתיות נתקלתי במחסום. קיבלתי פניות מעסקים להפניית לקוחות, ופניות מכלות להמלצות על עסקים ומוצרים... ולא ידעתי איך לקשר ביניהם. אחרי תקופה שבה הפניתי את הלקוחות אחד אחד לעסקים ב'תיאום טלפוני'... החלטתי להפוך את זה למהלך מסודר כדי לאפשר ליותר ויותר עסקים לקבל הפניות מלקוחות, ולכמה שיותר כלות לקנות עוד ועוד מוצרים במחירים משתלמים.

אני פשוט ממשיכה לעשות את מה שאני אוהבת. לחבר בין העסק ללקוח בנקודת המפגש האמיתית.

 

איך כל זה קשור לעסק שלך?

כלקוחה? אני מוצאת את עצמי מבוהלת(!!!) בתוך עולם שיווק מודרני שמציע אינסוף פיתויים לצרכן הקטן, ומנסה לנשוך אותי מכל כיוון שרק אפשר...

כבעל עסק? קריטי בשבילך להתמקד בעבודת שיווק נכונה: מדוייקת, אנושית ואישית כדי לדוג רק את הלקוח הפונטציאלי שלך. בלי לבזבז אנרגיה מיותרת.

אפשר להביא 1000 לקוחות, וקנין אחד מתוכם.

ואפשר להביא 50 לקוחות, ו-5 רוכשים מתוכם...

 

שיווק פינצטה הוא כזה שעונה הכי במדויק על שלושת ההגדרות הללו:

מלווה את הלקוח במסע הלקוח.

יוצר ומחזק את החיבור האנושי.

עונה לצורך - יש לי פיתרון למה שאתה צריך.

ובדיוק עם הבשורות האלו, אחד לאחד, אני פונה ללקוחות שלך - הכלות והאמהות.

  

  אם שאלת:

> מה הדרך שבה את מגיעה לכל הכלות?

במהלך השנים יצרתי קשרים אישיים עם מזכירויות רוב הסמינרים בארץ. פנקסי ההטבות נשלחים מיד עם הדפסתם לחלוקה לכלות במוסדות הלימוד. בהמשך, הפנקסים מוצבים בחנויות מרכזיות שאליה מתנקזות הכלות, כדי להמשיך את ההפצה והפרסום.

חשוב! השרות המשלים שלנו, ממשיך לשמור על קשר רציף עם הכלות במשך כל תקופת האירוסין דרך קו טלפוני ורשימת תפוצה. אני דואגת להמשיך ולתזכר את הכלות כל שבוע על הקו, ודוחקת בהן לנצל את ההטבות ו - בקניה מרוכזת.

> מהיכן אני אדע שהכלה הגיע מהקבוצה שלך?

הכלה מצויידת בפנקס בכל קניה. כדי לקבל את ההנחה שמגיעה לה, היא חייבת להציג בקופה את הקופון של העסק. כך תוכלי בסופה של תקופה לספור קופונים כדי לודא שמפנקס לפנקס, כמות הלקוחות והרכישות - גדלה.

> את כמו כל אלו שעובדים עם כלות?

אני יכולה לספר על עצמי שהבאתי את כל הידע ואספתי את כל הנסיון שלי מעבודת השווק בשטח כדי להפוך את הפנקס להכי יעיל והכי מניב לעסקים, כדי למלאות את השליחות שלי לעזור לכלות, ולא פחות מכך לקדם את העסקים כך שימכרו הרבה וירוויחו עוד יותר הרבה.  אני משתמשת בכל כישורי הניהול, יוזמה, יצירתיות והאינטואיציה כי הפנקס הזה, איתך, הוא מוצר חובה לכל כלה.

 

כמה זה עולה?

כמה את מוציאה על פרסום? פרסום נטו. רבע עמוד מקומון, או חצי שבועון?!

מחיר ממוצע: 1.000 שקל. לשבוע אחד. בפריסה מקומית.

 

ומכאן - השמים הם הגבול...

 

פנקס השווים הוא פרסום שעובד לשווק את העסק עד לתוצאה.

אני דואגת שהוא יגיע ל- 5.000 לקוחות,

ילווה אותן בחשיפה יומיומית לאורך כל תקופת האירוסין,

בתפוצה של לידים מדוייקים, מוכנים ובשלים לקניה.

שימי לב, הוא גם מדיד!!! ואחרי 7 מהדורות, אני יכולה להתחייב לך על צמיחה בכמות השימוש בקופונים, ממהדורה למהדורה.

ההשקעה שלך בפרסום היא רק 1500 שח.

{פרסום דו שבועי במגזין?!}

ומספיק שזה יביא לך רק עוד 5 כלות בחודש. רק עשר. רק עשרים לכל התקופה, וכבר כיסית את ההשקעה וזה לא עלה לך כלום.

ובחשבון הכי פשוט: 29 אגורות לליד!!! 7 לקוחות בשנקל!!!

 

מה הבחירה שלך?

להמשיך להשקיע כדי להיות על המפה, או להיות אחת מתוך 25 העסקים המובילים שמשקיעים כדי לראות תוצאות, ומוכרים יותר להרבה יותר כלות???

אם רצית שעוד ועוד כלות מכל הארץ ידעו עליך, ולא רק ידעו, אלא גם יקנו

קחו חלק במהדורה שמינית של פנקס השווים שגורם ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך.

לאחר מילוי השדות כאן:

נתאם שיחה טלפונית כדי לדייק את ההתאמה ו-נצלול פנימה לעשייה, מכירות ולקוחות.

ההרשמה בעיצומה!

ב-15.10.2023 סוגרים.

לחיים.

פרסום ושווק עם תוצאות בשטח, לעסקים שמבינים כלות ומחותנים.

אפשר לפנות אלי ישירות למייל עם כל שאלה: mp8006666@gmail.com

או בנייד: 0527-164700

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.